dinsdag 11 februari 2014

Stof voor durfhetzelvers

Vorige zomer was dit voor mij een heel populair boek. Zoveel kleedjes dat ik eruit gemaakt heb, ik had echt de smaak te pakken. Zowel voor de oudste als de 2de oudste dochter was het echt een succes.

 dit was het probeersel al niet slecht vind ik , maar nog niet je dat.



 deze 3 kleedjes zijn het meeste gedragen, de oudste is een echte cupcake verzotte en dat wisten ze in het school ook snel door haar gebakjes dat ze af en toe meenam nu is het kleedje voor de oudste te klein, maar nog te mooi om weg te doen, dus gaat zeker nog een rondje meegaan. De 2 kleedjes zijn alleen vanboven gevoerd en beidden met een cirkelrok, ah ja want een kleedje moet zwieren he mama  :-)

deze stof vroeg om een iets ingetogener patroontje, dus nu met een a-lijn rokje maar met een fluopaspelke aan de armsgaten en halslijn om het toch wat kleur te geven. (let niet op haar gezicht, ze had geen zin om te poseren)

Dit jaar staan er zeker nog op het programma en kan ik er ook voor de jongste maken.


Ik kijk er naar uit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten