maandag 17 maart 2014

knopen, knopen en nog eens knopen

Een tijdje geleden stond er in de folder van de action dat ze knoopjes , biais en nog andere naaibenodigdheden in de winkel gingen krijgen. Nu ik heb hier in de buurt 2 actions en nergens de knoopjes te vinden. De biais etc heb ik allemaal gevonden , maar knoopverslaafde dat ik ben vond ik dat  net niet.
Nu had er iemand op fb, leuke foto's laten zien van haar actionknopenverzameling en deed een oproep onder haar foto of niemand er voor mij eens geen mee kon brengen.
Nu was er een lieve naaicollega die toch wel 6 zakjes voor mij bij had zeker, oh ikke blij. Nu ben ik vandaag mijn pakje via kiala gaan halen, was echt een zwaar pakje toch voor zo klein te zijn. Nu heb ik echt wel onderschat hoeveel knopen dat dat zijn en die sorteren gaat iets voor meerdere dagen zijn denk ik :-)


Zie hier het resultaat


ga nog potjes moeten bijkopen vrees ik :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten